Volgers

dinsdag 20 februari 2018

Vlinders


Vandaag heb ik dit kaartje gemaakt met de mooie stempels and die cuts van studio light.




Allereerst heb ik op fluweel karton met gewone distress inkt delen op kleur gebracht.
Daarna heb ik wat water gespetterd en gedroogd met de heattool.
Toen met bruine memento inkt de achtergrond stempel gestempeld.
Ik gebruik hiervoor mijn misti (stempelhulp)zodat ik hem mooi 2x kan stempelen terwijl alles netjes op zijn plaats blijft liggen.
Met een witte uniball pen wat doodle randjes en stipjes gemaakt en daarna ben ik de vlinders gaan stempelen en uitstanzen.
Toen de vlinders gekleurd met zig markers en nog bewerkt met de nuvo glitter pen.
Simpel kaartje maar zo leuk om alle technieken te proberen.
                         Op onderstaande foto's zie je de gebruikte materialen van studio light.               

                        


veel liefs van mij



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier