Volgers

zaterdag 3 februari 2018

                              Nieuwe Mal



Hallo lieve volgers van de week weer een supergaaf pakket ontvangen van studio light.
Ik ben vandaag aan de slag gegaan met het supergave ticket stencil
Daar heb ik dit kaartje mee gemaakt


Deze mal is zo supergaaf en je kaart past in een gewone envelop als je hem vouwt zoals ik heb gedaan.
Het stencil heb ik gestanst uit wit linnenkarton de kleinere uit kraft en de kleinste uit designpapier en wel de onderstaande paperpads.


Alle lagen eerst op elkaar geplakt en toen een touwtje door de gaatjes geregen met een strikje.
Het plaatje komt uit de stansblok van Janneke Brinkman en daar heb ik het voorbeeld plaatje van gebruikt,
Zo gebruik je eigenlijk alles uit een blok .
Verder nog wat vlindertjes gebruikt uit dit stansblok kant parels en een koperen driehoekje.
Super leuk model om te maken en zo klaar.
Veel liefs en fijn weekend allemaal Corrine

1 opmerking:

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier