Volgers

zaterdag 10 februari 2018

Hallo Lieve volgers

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met de nieuwe stamps and die cuts van studio light.
Dit is een hele toffe serie waarmee je kunt stempelen en er zitten passende dies bij.

Ik heb op een opleg kaart wat kopjes gestempeld in teal zeal van memento en de theezakjes in guantaloupe een gelige kleur van memento.De tekst heb ik in het zwart gestempeld.
Niet nadenken gewoon stempelen.
De kopjes en het schoteltje heb ik eerst gestempeld in teal zeal en daarna uitgestanst.
Gemat op zwart en verhoogd opgeplakt.
Een doodle randje getekend en toen alles gemat op zwart kraft en daarna op een witte kaart geplakt.
Een zwart touwtje en plaksteentje en klaar is je kaartje.
veel liefs Corrine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier