Volgers

woensdag 3 april 2019

Classic Rouge vakken vouw kaart

Hallo lieve blog lezers


Vandaag mag ik weer een blogpost verzorgen voor studio light.
Ik heb deze keer een kaart die eigenlijk iedereen kan maken ,je hebt er geen machine voor nodig.
Met behulp van foto's ga k jullie uitleggen hoe we deze vakken kaart gaan maken.
We nemen een stuk linnenkarton van 12 x 12 inch dit is eenvoudig aan te passen naar elk formaat wat je zelf wilt. Aangezien mijn scoreboard in inches is werkt dat voor mij het makkelijkst.
Ok 12x 12 inch dus.
 Je maakt nu 4 vertikale scorelijnen op 3 inch 6 inch en 9 inch.
En horizontaal 2 score lijnen op 3 en 6 inch.
Nu hebben we 8 blokken van 3x3cm en 4 stroken van 3x6cm.
Bovenin zie je drie kruizen staan dat betekent dat we die 3 blokken gaan weg knippen.


Zo nu ziet je patroon er zo uit en kunnen we hem gaan dubbelvouwen.


Nu hebben we de basis van onze kaart al klaar .


Het enige wat we nog moeten doen is precies naast de verticale rillijnen dubbelzijdig tape plakken.


Dus op de rode strepen plakken we dubbelzijdig tape maar nog niet dicht plakken hoor.
We gaan nu eerst de oplegdelen maken .
Mijn basis is van kraft de eerste oplegdelen worden zwart.
Op de 3x3cm delen komen blokken van 2,6x2,6cm.
Daarop komt het design papier en dat is 2,2x2,2cm.
En voor de lange delen word dat 2,6x5,6cm.
En het design papier wordt voor deze stroken 2,2x5,2cm .
Al deze delen kan je nu gaan opplakken en dan mag je de basis kaart dicht gaan plakken .
 De kaart kan je nu  verder versieren zoals jij het leuk vind.


Zoals je kunt zien heb ik gekozen voor het stansblok classic rouge.
Het is echt een romantisch blok dus deze kaart is heel geschikt voor een huwelijk of echtvereniging.
Op onderstaande foto's kan je zien dat ik er ook nog labels in verstopt heb.


Verder heb ik nog wat close up foto's gemaakt.
En oh ja deze kaart is gewoon te versturen als je hem dubbel vouwt in een vierkante enveloppe.



Ik wens je veel plezier met maken en hier komt nog een foto van het stansblok wat ik gebruikt heb voor deze aparte maar eenvoudig te maken kaart.


Veel liefs Corrine


1 opmerking:

  1. We willen graag de uitzonderlijke service erkennen die we tijdens het hele herfinancieringsproces hebben ontvangen. De professionaliteit en kennis van de heer Pedro van de leningmaatschappij was indrukwekkend en werd echt gewaardeerd. De heer Pedro is een betrouwbare leningfunctionaris. In het verleden hebben we ervaring met verschillende andere banken en vonden we het proces frustrerend en vervelend. De heer Pedro deed het onmogelijke om ervoor te zorgen dat aan al onze behoeften werd voldaan en dat alles grondig en efficiënt werd afgehandeld. We hebben en zullen hem in de toekomst blijven aanbevelen.” Mr Pedro Contact E-mail:
    pedroloanss@gmail.com WhatsApp+1-510-854-9661

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier