Volgers

zaterdag 28 maart 2015

Tuin tafereeltje

Vandaag heb ik deze kaart gemaakt.
Ik had weer wat mallen thuis gekregen en daar moet je meteen mee aan de slag.
Vierkante kaart van 13,5cm opleg bruin 13cm
Opleg design papier van Marianne Design shabby chique 12,5cm.
een strook kraft papier met kant erop
daarover het plaatje ik weet niet meer van wie denk van Gerda gemat op wit en toen gemat op bruin.
Gras gestanst van de Marianne mal Hekje in t wit bewerkt met distress walnut stain en later nog met een penseeltje de brede stukken geverfd met frayed burlap distress.
De kruiwagen is van Leane creatief
Verder zieje buxus boompjes,vogeltjes,vogelvoederhuisje en margrietjes (liggend in de kruiwagen) deze zijn allen van Marianne.

Takjes pons gebruikt voor blaadjes in de kruiwagen.
Bloemen ponsje deze zijn bewerkt met distress aged mahogany en gevuld met een pareldruppeltje.

De kaplaarsjes heb ik uit t design papier gestanst deze zijn van Marianne.
Veel werk aan zo'n kaartje je koppie loopt dan over van ideeën alleen past niet altijd alles wat ik wil,maar ik vind hem wel geslaagd.
Hieronder zie je de gebruikte materialen.

Veel liefs Corrine

3 opmerkingen:

  1. Supermooi is je tuintje! Zo leuk is het om met deze mallen een mooi tafereel te maken.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi. Corinne Wat een prachtig tuin tafereeltje. Leuk gemaakt. De mallen zijn super. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Corinne. I find your card very amazing and I want to make a lifted card from yours, but I would be very glad, if you could tell me, where the picture is from. I can't find it anywhere, but it might be a "kniepvellen" from Marianne Design? If that's right, you perhaps could tell me the number?

    My best regards Vibeke Lindhard, Denmark

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier