Volgers

zondag 22 maart 2015

Lief Meisje met pop

Hallo allemaal op deze zonnige zondag.
Vandaag heb ik 2 kaartjes gemaakt en ik begin met het lieve meisje.
De randen van het plaatje heb ik bewerkt met frantage en toen gemat op een stuk wit karton.
Aan 2 kanten een randje met kant geplakt.
Vervolgens de Mal van Joy uit kraft gestanst en een klein stukje blauw in t midden hiervan geplakt.
Een opleg kraft van 13x13cm daarop een blauw vierkant van 12,5cm.
Hierop heb ik met versamark aan de rechterkant een swirl gestempeld en frantage er op verhit voor de bling
.Een strook ribbel karton met aan de linker zijde een kantje en rechts een touwtje.
De hartjes zijn van memorybox en 1 ervan heb ik helemaal in de frantage gelegd en verhit.

De stans voor de tekst heb ik een beetje  verandert en een roosje erop geplakt.
Links in de hoek zie je een stukje jute en wat kadootjes

Rechtsonder nog wat roosjes en takjes zijn van de pons van Nellie Snellen.
Hieronder zie je de gebruikte materialen.


Bister kaartje

Ook nog even met bister gespeeld vandaag en daar is deze kaart uitgekomen.
Op deze kaart heb ik gebruikt een opleg kraft van 13cm
Aquarel papier van 12cm dit heb ik eerst met clear embossing poeder en een cirkels stempel bewerkt.
Toen bister blauw,bruin en geel gebruikt even laten drogen toen nog een tekst stempel erover gestempeld.

Een strook ribbelkarton daarop een kantje en eronder een strookje kraft met een geponste vlinder rand
De rand komt bovenin de kaart nog een keertje terug.
De mal met tekst is van Marianne design gestanst uit wit en overgetrokken in kraft.
De tekst heb ik gemaakt met wow embossingspoeder wit.

De vlinders zijn van memorybox.
Een stuk bind touw gewikkeld rond de kaart en een bedeltje made with love.
Verder een paar pareldruppels en streepjes gezet met een witte gelpen.

Hieronder zie je de gebruikte materialen

Liefs Corrine

2 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuke kaarten heb je weer gemaakt Corrine.
    Leuk spul die Bister!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes! Vooral de bovenste vind ik een schatje.
    Leuk dat je volger bent geworden.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier