Volgers

dinsdag 24 maart 2015

Beterschap

Deze kaart heb ik speciaal gemaakt voor wandel dinnetje Harriëtte.
Vandaag konden we niet wandelen want ze verrekt van de pijn,ze is nog maar 44 en heeft een versleten rug diverse operaties aan gehad,copd zere benen en moet echt revalideren met een rollator.
Zo triest zeker als ik me dan bedenk dat ik eigenlijk kerngezond ben en vol met energie zit.
Ik zou haar graag heel veel beterschap willen geven.
Ze is gek op haar konijntjes dus vanmiddag niet wandelen maar een kaart maken voor haar.
Ik hoop dat ze morgen er een glimlach van krijgt als ze de kaart ontvangt.
de kaart is vierkant wit 13,5cm ,kraft opleg 13cm en dp van Marianne design 12,5cm.
strookje design papier van Marianne en daaronder 2 geponste stroken kraft.
Het konijntje is van Gerda en achter het frame malletje van Marianne geplakt.
Rechtsboven zie je een hoekje van Joy.
Beterschap van Joy in 2 kleuren gestanst en deze heb ik samen met de pleister gewonnen met de bloghop van Joy.

Pleistertje gestanst uit kraft tekst zelf geschreven met een witte gelpen.
Pin zelf gemaakt en wat steriel gaas piept nog vanonder de pleister vandaan.

De bloemetjes zijn van Lin en Lene en de takjes van Joy
Nog wat soort van touwachtig spul is voor Pasen dat heb ik gescoord bij de zeeman
Hieronder zie je de gebruikte materialen.


Veel liefs Corrine

7 opmerkingen:

  1. Wat een dotje...zowel je kaart als het stampertje...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Corrine,
    wat heb je een lieve en mooie kaart gemaakt voor je vriendin. Soms lijkt het wel oneerlijk verdeeld he, met gezondheid....Het is een heel lief gebaar om haar een kaart te sturen. Het plaatje is enig.
    Dank je voor het meedoen bij de Egel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zou morgen wel stiekem het gezicht van je vriendin willen zien wanneer ze je kaart ontvangt. Een prachtige kaart met een lief konijntje!
    Zeker weten dat er een dikke glimlach op haar gezicht komt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief gebaar met zo'n mooie kaart.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje, Corrine.
    Dat zal zeker gewaardeerd worden.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou die glimlach is er hoor maar ook een traan dat er toch nog van die lieve mensen bestaan ...... bedankt meis!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ook weer een prachtige kaart.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier