Volgers

donderdag 20 juni 2019

Combi Ticketkaart

Hallo lieve blog lezers




Vandaag verzorg ik weer een post voor Studiolight.
Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van 2 van de 4  nieuwe Ticket mallen
 en de  nieuwe Janneke Brinkman lijn.
Bloemen vlinders bijtjes en vogeltjes ik hou er zo van.
Hoe heb ik de kaart gemaakt kun je in foto stappen hieronder zien.


Zoals je ziet heb ik van de langwerpige ticket 2x gestanst en van de opengewerkte alleen de opengewerkte delen.
Deze gaan we aan elkaar bevestigen met sterke tape je hebt maar een smal strookje wat overlapt dus het moet wel vast blijven zitten.


Voor de duidelijkheid heb ik de eerste 2 foto's gemaakt op een bruine achtergrond.
Nu de opengewerkte aan de langwerpige vastzit gaan we de andere er bovenop plakken.


Ook hiervoor gebruiken we sterke tape.
En zo is nu de basis kaart.


Ik heb de 2e laag met kraft beplakt en de rest met de nieuwe lijn van Janneke Brinkman.
Alle materialen komen uit 1 doosje hoe leuk is dat,dus voor een mooie kaart heb je niet heel veel nodig als je met de producten van Studiolight werkt.
Verder nog washitape Happy Birthday als toevoeging gebruikt.
Hier volgen nog wat foto's van mijn kaart.


Hoe gaaf zijn ze de bloemen en vlinders.


En zo mooi de kleuren bij elkaar.


Dit is mijn kaartje voor deze keer ik hoop dat ik jullie heb weten te inspireren.
Veel plezier met het maken van deze kaart.
Hieronder zie je nog de gebruikte materialen.



Veel liefs van mij Corrine Reijngoudt.


1 opmerking:

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier