Volgers

maandag 12 februari 2018

Hallo lieve volgers

Vandaag laat ik jullie deze kaart zien die ik gemaakt heb met de mooie spullen van studio light.
De meeste producten die ik gebruikt heb zijn van de industrial lijn 2.0 
Een hele gave lijn om stoere mannen kaarten te maken.
Ik heb de mal iets omgevouwen nu past hij in een vierkante flop en heb je op het platte gedeelte nog ruimte om wat te versieren.

De shape mal die ik gebruikt heb van de serie Romantic Botanic zie je op onderstaande foto.
Ik heb er nog een stukje aan de achterkant tegenaan geplakt zodat hij mooi blijft staan.
De tandwielen die je op de kaart ziet heb ik bewerkt met guilding wax van coossaa zo krijgen ze een wat stoerder uiterlijk de kleuren zilver en brons heb ik hier gebruikt.
Verder zie je hieronder alle materialen op de foto's die ik bij deze kaart gebruikt heb.

 

 

 

 

 

                                                                      veel liefs Corrine

2 opmerkingen:

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier