Volgers

donderdag 8 oktober 2015

Rode klompen

Het leuke plaatje van Gerda's hobbyshop vandaag een kaartje meegemaakt.
De achtergrond heb ik gemaakt met een stencil van de action stempel van craft emotions cirkels en panpastel in de kleuren rood zalm en donkerbruin.
Het plaatje heb ik ruw gemaakt en het onderliggende stukje rode papier is ook gedistressed en voorzien van embossingspoeder kleuren heb ik zelf gemixt bruin groen en koper.
De ornamentjes die je ziet komen van de action evenals het mos.
Het tekstlabel is van Marianne Design.
Vanonder het ribbelkarton zie je de mooie randmal van Joy.
Verder zie je op het plaatje klimop van creatieve expressions en het hoekje van Joy.
Linksonder staan de potten planten en vogelhuis van Marianne Design en ook de vogeltjes zijn daarvan.

De houten ornamentjes heb ik met distress inkt walnut stain bewerkt en daarna met inka platina
Veel liefs Corrine

2 opmerkingen:

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier