Volgers

maandag 5 oktober 2015

Gieters

Heerlijk in de weer geweest met structuurpasta en distress inkt.

Het blauwe design papier wat je ziet komt uit het maritieme blok van Joy sea shore geloof ik.
Daarop zit een stukje kraft karton bewerkt met structuurpasta en de steentjes mal van dutch doobadoo.
Om de pasta te kleuren heb ik bruin groen en oranje tinten gebruikt.
De tekst label zit weer gemat op een bloem van Marianne design.
Het plaatje is van Gerda's Hobbyshop.
Rechts onderin zie je diverse buxussen en vogeltjes deze zijn van Marianne Design.
De gieter is van lea'bilities deze heb ik bewerkt met diverse kleuren embossing poeder om een roestige gieter te krijgen.

De houten ornamentjes en het mos en gras komen van de action.
Zo leuk om zo een tafereeltje te creëren.

Veel liefs van mij.

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje met heelveel leuke details. Leuk bedacht dat mos.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Corrine wat een prachtige kaart en wat heb je leuk met de mallen gespeeld een heel mooi tafereel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier