Volgers

zondag 11 oktober 2015

2 kaartjes vandaag


Herfstkaartje met een plaatje van Gerda's hobbyshop.
Het plaatje is bewerkt met embossingspoeder eigen kleuren mix.
Het plaatje heb ik gemat op een mal van creatieve expressions die ik twee keer gestanst heb en zo tegen elkaar gelegd dat je een ovaal krijgt.
Het design papier is van Joy en dit heb ik nog wat bestempeld langs de kantjes.
De blaadjes en paddestoelen heb ik op kleur gebracht met distress inkt fired brick,rusty hinge,tea dye en peeled paint.
De blaadjes , paddenstoelen en banner zijn van Joy.
Nog wat mos en schors en een houten slakje een strik van touw mulberry roosjes en pareldruppeltjes.

Puppy love

Het schattige plaatje is van Gerda's hobbyshop gemat op kraft.
Het blauwe papier heb ik gemaakt met panpastels en stempels.
Verder zie je een strook ribbelkarton en daarachter zitten 2 geponste randjes.
Het kleine cirkelmalletje rechtsboven is van memorybox
De hondjes zijn van leane creatief en het hekje is van memorybox.
Het hekje heb ik bewerkt met een zelfgemaakte mix van embossingspoeder.
Puppy love heb ik gemaakt met een lettertang

Veel liefs Corrine

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten Corrine!
    De herfstkaart heeft ook prachtige herfstkleuren.
    Puppy love is heel lief.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle twee heel erg mooi! Lieve plaatjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Corinne wat 2 prachtige kaarten. Supermooi gemaakt.. Groeten Trijntje,

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier