Volgers

woensdag 21 augustus 2013

Kerstkaartje gehaakt

Gisteren een kerstkaartje gemaakt.Tijdens mijn vakantie in Spanje heb ik diverse stansjes gehaakt waaronder ook deze ster.
Op internet kwam ik weer andere technieken tegen voor embossingspoeder en dat heb ik op deze kaart toegepast.
Ik heb een embossingsfolder gepakt met sterren en deze beinkt met embossinginkt van tim holz.

Vervolgens heb ik hem door de vagabond gedraaid en toen bestrooid met embossingspoeder waar ook door mezelf glitter poeder is toegevoegd.
Ik krijg het helaas niet duidelijk op de foto maar het is goed gelukt al zeg ik t zelf.Het blauwe sterren papier glinsterd nu mooi en de sterren liggen er zonder poeder bovenop.
Mocht het niet duidelijk zijn dan hoor ik t wel.
2 ijspegel randen gemaakt met de martha stewart pons.
De ster is van spellbinders en daaromheen dus een gehaakt randje.
Ook het 3d plaatje had ik in Spanje geknipt dus dat scheelde weer tijd vandaag.
Wat ijsterren lint en een tekststempel en de kerstkaart is klaar.
groetjes Corrine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier