Volgers

vrijdag 23 augustus 2013

Vlinder kaart in warme kleuren


Vandaag ben ik weer aan de slag gegaan met vlinders ben er gek op.
Ik heb eerst met versamark inkt diverse vlinders en een randje gestempeld op fluweel karton.Nu ben ik er achter dat ik t verkeerde karton gebruikte om met pastelkrijt te werken.Gelukkig las ik ergens op facebook dat je dus fluweel karton nodig had.Het resultaat is ook veel mooier dan op linnen karton.

Het hart is van Nellie Snellen de vlinder heb ik dubbel gestanst eerst donker rood en daarop een bewerkt met pastel krijt zo krijg je wat meer schaduw op je kaart.Takjes van Marianne design .Lint roosjes pareldruppels en een tekst gestempeld.
Ben zelf erg tevreden over deze kaart.
Groetjes Corrine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier