Volgers

dinsdag 2 februari 2016

Vissen kaart

Allereerst welkom aan me nieuwe volgster fijn dat je lid geworden bent van mijn blog
Ik hoop dat je hier wat inspiratie kan opdoen.
Mijn wsndelmaatje vroeg om een kaart te maken voor haar schoonzoon,hij is gek van vissen.
Heb me suf gezocht naar het juiste design papier niks te vinden ,dus heb ik het zelf gemaakt.
Fluweel karton wat kleuren blauwe distress inkt en wrijven maar.
Daarna de dutch doobadoo mal erop en walnut stain erover heen gewreven.
Nog wat frantage spikkeltjes verwarmd en ik had mijn achtergrondje in de gewenste kleur.
Ik heb de volgende malletjes gebruikt
Notebook rand hoekjes en vissen van Joy.
tekstbanners zijn volgens mij van Marieke.
Verder heb ik het blanke jute ook met distress inkt walnut stain bewerkt voor de juiste kleur.
Nog wat touw pareltjes en een knoopje en de kaart is klaar.
Hieronder zie je de gebruikte materialen.

Veel liefs Corrine

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je zelf je achtergrondpapier hebt gemaakt. Goed gelukt!
    je hebt er een mooie kaart van gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf Corrine. Stoer met dat jute en mooi zoals je zelf de achtergrond gemaakt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier