Volgers

woensdag 24 februari 2016

Lavinia

Vandaag de eerste lavinia kaart gemaakt en ik ben helemaal verliefd.
Of ik deze kaartjes ga verkopen geen idee maar ik weet wel dat er nog veel meer gemaakt gaan worden.
Wat een leuke techniek is dat.
Ik heb het op de lavinia site bekeken hoe het moest dus als je ook met deze stempels wilt gaan werken dan raad ik je aan om daar eerst wat filmpjes op youtube van te bekijken.
Natuurlijk ben ik weer wel wat eigenwijs want er moeten ook mallen gebruikt worden.
Het vierkant en de bloem zijn van creatieve expressions.
De takjes van Marianne design.
De stempels zijn van Lavinia.
De vleugeltjes heb ik voorzien van wat glitterlijm.
En met behulp van de perlenpen druppels gemaakt en daar fijn glitter over gestrooid.
Is het geen schatje nou ik vind van wel.

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaartjes ik lees ze met plezier.
Veel liefs Corrine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier