Volgers

zondag 6 december 2015

Eindelijk weer kaartjes kunnen maken.

Zo na de drukte van werk en huis in kerstsfeer brengen heb ik vandaag eindelijk weer kunnen knutselen.
Vandaag heb ik oa deze 2 kaartjes gemaakt met mijn nieuwe mal van creatieve expressions.

Ik ben gestart met een vierkante witte kaart van 13,5 cm.
Dan een blauw vierkant van 13 cm waar ik langs de randen dubbelzijdig plakband plakt en dan strooi ik daar ultra fine glitter over.
Op de hoekjes zie je een malletje van spellbinder.
Vervolgens heb ik op een blauw vierkant 4 stansjes van mijn nieuwe randmal geplakt om een vierkante mal te creëren.Het overtollige blauw wat er buiten steekt knip je weg,
Toen een vierkantje van creatieve expressions in wit en een vierkant van crealies stitch in blauw.
Het plaatje van Gerda en deze drie plak je dus gedraaid op elkaar.

Nog wat parel druppeltjes en een strik van Marianne design.

Als je goed kijkt kun je de glitter zien.
Hieronder zie je mijn gebruikte materialen.


Baby kaartje

Voor dit kaartje heb ik de volgende mallen gebruikt
grote vierkant van creatieve expressions daar heb ik de binnen kant uitgesneden zodat ik de randen van creatieve expressions er weer mooi achter kon plakken.
Een wit ovaal van Marianne design en ook het blauwe randje rond het plaatje van Gerda is gemaakt met een ovaal van Marianne en 1 van Joy.
Kwastje van Marianne Design.
Verder nog wat kanten bloemetjes en heel veel pareldruppeltjes.



Veel liefs Corrine

2 opmerkingen:

  1. Oooh wauw wat een mooie kaarten in dat blauw-wit. Héél rustig en zelfs chique komen ze over vind ik Corrine. Heel mooi gedaan...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten. Mooie stanzen heb je weer gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier