Volgers

zondag 1 november 2015

Kreadoe

Gisteren ben ik met mijn vriendinnetje Lianne naar de kreadoe geweest.
Eens en niet weer manman wat was het druk daar zeg het was ellebogen gebruiken om bij een kraam te kunnen komen.
En ook de prijzen waren behoorlijk dus voortaan een kleinere beurs bezoeken en online shoppen.
Natuurlijk heb ik weer het nodige gekocht en het meeste van webshop Margo omdat zij gewoon heel goedkoop is met mallen en bloemetjes.
Hieronder zie je mijn buit en vandaag heb ik het een en ander gemaakt want je hoofd komt op zo'n beurs wel propvol met ideeën.

Onderstaande kaart is gemaakt met de nieuwste mal van Petra van Marianne design.
strik is ook van marianne bloem en takjes van creatieve expressions en de onderste bloem en het standaardje zijn van Joy.
Het platje is van Gerda en de mal is bewerkt met licht roze distress inkt.


De onderstaande kaarten zijn gemaakt met de blokjes stempel van Katzelkraft.
Het was volgens mij de laatste op de beurs.
Diny Sprakel was een demo aan t geven en ze vertelde waar hij waarschijnlijk nog te koop was,mijn dinnetje zei komop rennen straks zijn ze op en dat was mijn mazzeltje want ik had de laatste.
Ik heb het met distress inkt en water gedaan.
Verder nog wat stempels van craft emotions en van de action gebruikt.
De mallen zijn van creatieve expressions.
De molenstempel is van Marianne Design.
De kleine stipjes zijn van crealies.
Het was wel even wennen want ik ga uit mijn comfortzone maar dat is juist een uitdaging.
Ze zijn best geslaagd volgens mij.




Veel liefs Corrine

1 opmerking:

  1. Hoi Corrine, wat jammer dat het zo druk was, zelf kan ik daar ook niet zo goed tegen, ik word altijd een beetje gejaagd dan. Je hebt wel leuke en mooie spulletjes gekocht en wat gaaf dat je er meteen mee aan de slag bent gegaan. Je gestanste kaart is een beauty en de gestempelde kaarten zijn wat stoerder maar ook super om te zien, alle vier... Gaaf dat je zo wat verschillende stijlen uit probeert...toppie hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier