Volgers

zaterdag 14 november 2015

Hartelijk Gefeliciteerd

Welkom Pety op mijn blog ik hoop dat je zo af en toe eens langs komt om mijn kaartjes te bekijken.

Deze kaart heb ik eerst het opengewerkte frame van creatieve expressions gestanst en het vierkante frame van crealies.
Een blauw passend vierkant bespoten met lijm en bestrooid met ultra fine glitter.
Vervolgens heb ik alles op elkaar geplakt.
Dit geheel weer op een vierkant van 13,2cm geplakt.
De ovaaltjes zijn ook van creatieve expressions.
De blauwe bloem is van Marianne design en de opengewerkte bloemetjes zijn van creatieve expressions.
Zo ook de takjes alleen het dichte blaadje is van Joy.
De grotere vlindertjes zijn van crealies de andere komen uit een pons.
Nog een passend mulberry bloemetje en wat pareltjes en klaar is de kaart,ohw ik hou hier zo van zachte kleurtjes en wat blingbling.


hieronder zie je de gebruikte materialen.


liefs Corrine

2 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Corrine!
    Leuk dat je ook even een foto hebt bijgevoegd van je gebruikte mallen.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart,Corrine.Mooie kleurtjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier