Volgers

zondag 21 juni 2015

Van harte

Vandaag heb ik dit kaartje gemaakt.
Basiskaart is wit 13,5cm',opleg 13 cm paars,opleg wit geëmbost met een sizzix embosfolder 12cm.
De hoekmalletjes zijn van spellbinders.
De mallen in het midden zijn vancreative expressions en ik heb de hele set gebruikt.
De mallen zijn op paars nog overgetrokken voor een extra randje.
Tussen de paars en wit in zit zwart glitter karton.
Een grote strik gemaakt van kant en lint en nog wat pareldruppels en een witte flatback op de strik gebruikt.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden mijn man vond de kaart lelijk de strik vond hij mooi.
We delen de mening niet want ik vind hem zelf erg mooi.
Liefs Corrine

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart,Corrine. Wat een prachtige strik.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Super mooi kaartje, ook de kleuren ☺
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kaart super Corrine!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier