Volgers

vrijdag 20 maart 2015

Lief meisje

Dit plaatje heb ik al een tijdje liggen en heb er vandaag deze kaart mee gemaakt.
Het papier wat gebruikt is is linnen wit en 2 tinten zalm en ribbel karton.
langs het ribbel karton zie je links een kantje en rechts een geponst randje.
De kadootjes van Joy in 3 kleuren en voorzien van een klein bloemetje (ponsje).

De tekstlabel is van Marianne Design en deze is gestanst en een keer overgetrokken in de donkerdere kleur.2 kleine vlindertjes fladderen hier vrolijk rond.

Bind touw dubbel rond de kaart en gestrikt en 2 mulberry roosjes rond de strik.

Ballonnetjes van Marianne Design in 3 kleuren.

Op t plaatje heb ik nog gestempeld een hartje met de tekst lief
hieronder zie je de gebruikte materialen
Liefs Corrine


5 opmerkingen:

  1. Ben ik weer........je gaat als een speer.
    Ook nu zeg ik, wat een prachtige kaart.
    Zo'n mooi plaatje en stanswerk, en heel leuk met de cadeautjes erbij..TOP.

    Groetjes,Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooie kaart met een lief plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie mooi Corrine.
    En wat een prachtige kleur!
    Super.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje!
    Via via kwam ik hier beland en volger geworden. Mss vind je het leuk om bij ook te kijken?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier