Volgers

dinsdag 3 maart 2015

Lief Jongetje

Vandaag heb ik dit kaartje gemaakt.
Ik ben begonnen met een vierkante witte kaart 13,5cm
Opleg wit 13x13cm
Vervolgens heb ik de randmal van Marianne Design gestanst uit wit en bewerkt met walnut stain distress inkt.
Verder heb ik dit papier ook op maat gemaakt en het plaatje van Gerda's Hobbyshop erop geplakt.
Een randje pompom kant rechts geplakt.

Verder zie je de hoekmalletjes van Joy en ballonetjes van Marianne Design.
Een tekstlabel van Joy heb ik vastgezet met wax koord.
Nog een dubbele strik met wax koord en de kaart is klaar.
Ik vind t zo'n schatje
Hieronder zie je de gebruikte materialen

Veel liefs Corrine

8 opmerkingen:

  1. Hoi Corrine,

    Wat een lieve kaart met het plaatje van het jongetje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief plaatje, leuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig nostalgisch kaartje Corrine.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Corinne! alles past perfect super. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 't Is ook inderdaad een schatje, Corrine.
    Alles past perfect bij elkaar.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje, Corinne.
    En wat een leuk plaatje.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In één woord: GEWELDIG!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke kaart het was even zoeken om je blog te vinden maar toch gelukt en gelijk volger geworden ik heb zelf ook een blog dus als je eens ook wil kijken zou ik leuk vinden groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier