Volgers

maandag 19 januari 2015

Twee kaarten vandaag

Hallo allemaal vandaag tijd gehad om 2 kaarten te maken.
Sorry ik heb niet zoveel tijd dus weinig uitleg deze keer maar ik wilde ze toch graag laten zien op mijn blog.
De herenkaart heeft dit keer weinig mallen.
Label mal van Marianne Design en tandwielen van memorybox.
Het papier is van marianne design en ik heb de randen bewerkt met de paper distresser en daarna met walnut stain distress inkt beïnkt.

De volgende kaart heb ik vier hoekmallen van Wild rose studio op maat gemaakt in t wit en aan de buitenkant rondom geplakt.
De hartjes mallen zijn van memorybox het hoekje is van joy de bloementoef is gemaakt met de rol margrietjes en rol roosjes en eronder zit een mal van Joy.

Veel liefs Corrine

4 opmerkingen:

  1. Deze zijn gaafff zeg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Corinne, Je kaarten zijn prachtig geworden. de bovenste heel lekker stoer! geweldig. De onderste ook erg mooi en wat een superleuk plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Ik vind het twee super kaartjes geworden, heel mooi ☺

    Fijne avond
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn twee mooie kaarten hoor Corrine, ben vooral weg van die stoere mannenkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier