Volgers

woensdag 14 januari 2015

Liefs

Ook deze kaart is voor diezelfde dame als de vorige kaarten
De preciese maten weet ik niet meer van de kaart hij is anders van formaat dan ik gewend ben.
Ik had een frame werk over in t wit waar ik een mal van wild rose studio uitgestansd had en die was zo mooi recht dat ik dacht die is nog te gebruiken en bij deze.
Dat is dus de basis op mijn dessin papiertje van de action (lichtblauw).
Alle drie de ovalen die ik gebruikt heb zijn van Nellie Snellen.
Op de hoeken zie je hoekmallen van Memory Box.
De grote vlinders zijn ook van Memory Box en de kleine vlindertjes zijn van een pons.
De stempel heb ik ooit bij t kruidvat gekocht.

De bloementoef bestaat uit rol roosjes ro; margrietjes en blaadjes allemaal van Joy
Ze blijven super leuk om te maken en te gebruiken.
In de margrietjes heb ik nog een pareltje geduwd.
Wat veertjes en kanten strikje in de toef verwerkt.
Pareldruppels op de vlinders en de kaart is klaar.

Ik hoop dat de ontvanger er blij mee is.
Hieronder zie je de gebruikte materialen

Liefs Corrine

1 opmerking:

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier