Volgers

maandag 1 juli 2013

Kaart 80 jarige

Vandaag had ik 2 opdrachten een kaart voor iemand die 80 jaar word en een kaart voor een 25 jarig huwelijk.
Wat een geluk dat t geen weer was om in de zon te zitten anders had ik tijd te weinig gehad vandaag.
De kaart voor de 80 jarige:
Ik was begonnen met wit en roze tinten toen dacht ik wacht ik pak de naaimachine erbij.Heb wat stiksteken gezet langs de randen dat was weer al een tijdje geleden ik heb nu wel mijn borduurgaren gebruikt omdat dat wat meer glimt.Een mooie brede rand van kant gebruikt over de lange strook papier.
Dit weekend op de braderie nieuwe vlinder mallen van kreaxions gekocht met een soort van nietjes en dat wilde ik graag op deze kaart gebruiken.Je stapelt wat vlinders op elkaar en niet er een soort van dichte eyelet doorheen.Omdat er 80 op moest heb ik de mal van Joy gebruikt een bloem in de hoek en ik vind hem klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier