Volgers

woensdag 26 juni 2013

Gisterenavond kreeg ik de vraag of ik een trouwkaart kon maken voor iemands zusje en zwager.
Ze bracht de trouwkaart mee zodat ik daar wat van kon gebruiken en of ik ongeveer dezelfde kleuren kon gebruiken.Ben vanmorgen gelijk maar aan de slag gaan want het koppel trouwt as vrijdag.Ook moeten opdrachten altijd mijn hoofd uit zal ik maar zeggen.
Ik heb dit keer blauw linnenkarton en parelmoer wit linnen gebruikt.
Geprobeerd om met de pons van Martha stewart wat golven na te bootsen waar de zwaantjes heerlijk op dobberen.
Een strook met geponste hartjes waarop de namen van het paartje te lezen zijn.Twee tortelduifjes dragen het stelletje in hartvorm.Ook wat vlinders gebruikt omdat deze ook op de kaart stonden.Kant met rozen en wat pareldruppels en de kaart is af.Ik hoop dat het Bruidspaar een mooie dag mogen beleven as vrijdag.
Groetjes van mij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier