Volgers

donderdag 26 mei 2016

Hartelijk Gefeliciteerd.

Leuke wedstrijd kaart gemaakt voor de facebook goep be challenged.
Eigenlijk doe ik hier niet zo vaak aan mee maar ik vond het model wel erg leuk.
Het is een Kaart van 15x 27cm.
Die ril je op 4, 10 en 16 cm.
Vervolgens plak je aan alle kanten design papier ik heb het design papier van studio light gebruikt.
Onder je voorste design papiertje plak je je lintje vast.
En dan naar eigen inzicht versieren.
Ik heb een plaatje van Gerda's hobbyshop gebruikt in een frame van creatieve expressions.

Op het frame een bloem van creatieve expressions en takjes van Marianne design verwerkt.
Een dubbele strik eveneens voorzien nog van een mulberry roosje.

Twee keer de rand van Joy gestanst uit kraft en weer een strookje designpapier eroverheen geplakt.
De houten vlinders heb ik gekleurd met mijn zig's en de wink of stella clear,ik hoop dat je het glimmertje kan zien op de foto.


De voorkant zit het kleinere frame van creatieve expressions en daar heb ik de tekst opgestempeld.
Verder nog wat papieren vlindertjes ik ben nu eenmaal dol op vlinders.
De koperen bloem is van de action.



Het bloembinders touw heb ik op meerdere plaatsen gebruikt en ook de plak pareltjes van de action .

Verder zijn alle randjes bewerkt met distress inkt ground espresso.
Kijk die vlinders eens glimmen ohhh ik hou d'r zo van haha.


veel liefs Corrine

1 opmerking:

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier