Volgers

maandag 25 mei 2015

Felicitatie kaart in paars kraft.

Allereerst wil ik Miep welkom heten op mijn blog en ik wens je veel kijkplezier.
Vandaag heb ik oa dit kaartje gemaakt.
De kleuren die ik gebruikt heb zijn wit kraft en paarse design papier uit een studio light blokje.
Het plaatje van Gerda's hobbyshop is gemat op een mal van Joy.
Deze mal heb ik bewerkt met distress inkt walnut stain.
Aan de rechtse kant zie je nog een stukje van de randmal van Joy in kraft.

Het klimop wat je ziet in kraft is een mal vancreatieve expressions.
De bloemetjes zijn gemaakt met ponsjes.

Het houten vogelkooitje komt van de action en ligt op sisal touw en klimop.

De tekst van marianne design is een stempel en zit op een mal van creatieve expressions.

Verder heb ik nog wat touw gebruikt bedeltjes en pareldruppels uit een perlenpen.
Hieronder zie je de gebruikte materialen.
Veel liefs Corrine

1 opmerking:

  1. Deze had ik gemist. Het is ook weer een super mooie kaart en ik ruik de lavendel al!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier