Volgers

maandag 4 mei 2015


Bister kaartjes

Vandaag heb ik 2 bister kaartjes gemaakt.Het is erg leuk spul om mee te werken.
Eerst heb ik een stuk aquarel papier van 12x12cm bestrooid met bister in de kleuren bruin geel en blauw.
Daarna bespoten met water even met keukenrol afdeppen en laten drogen.
Wat swirl gestempeld aan de boven en onderkant met walnut stain distress inkt.
Dit papier is gemat op kraft en het geheel zit op een witte vierkante kaart.
Een strook ribbelkarton aan 1 kant gescheurd en bewerkt met distress inkt walnut stain.
Een strook bloemen kant en een banner label van Joy gestanst uit kraft.
Touw rondom de kaart kruislings gespannen en van het zelfde touw een bloem gemaakt.
Dit kwam ik op facebook tegen bij Jenine Siemerink ze deelde een youtube filmpje en dat moest ik natuurlijk proberen.
Ik heb er nog wat goud glitterlijm opgedaan.
De onderste is gemaakt met bister rood,naturel en donkerbruin.
De rozet is een mal van Nellie Snellen en gestanst uit een dp van studio light.
Een kantje wat sisaltouw en vlindertjes en klaar is t kaartje.
Ik vind het erg leuk spul en je hebt op een eenvoudige manier een erg leuk kaartje.

liefs Corrine

1 opmerking:

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier