Volgers

zaterdag 11 april 2015

Birthday boy

Wat een drukke week achter de rug zeg na die paasdagen.
Je hebt zogezegd een dagje extra vrij maar moet (ik ben zzpér in de thuiszorg) dan al je werk in 4 dagen proppen pffff.
Ook wandel ik met een jongedame die slecht ter been is nu heeft ze de grote stap gezet en zijn we met de rolstoel op stap geweest.
Naar school geweest voor onze jongste zoon (ook alweer 14 ) dat is altijd in de middag,tja dan blijft er weinig tijd over om te knutselen want ook de boodschappen moeten gehaald worden.
afijn genoeg gekletst.
Volgens mij heb ik weer nieuwe volgers dus dames van harte welkom hier en hopelijk genieten jullie van mijn creaties.
Eindelijk vandaag weer eens een kaartje kunnen maken.
Het plaatje is van Nellie Snellen zo'n schattig ventje hij gaat vast logeren.
Dit plaatje is gemat op een mal van Noor Design.
Verder heb ik design papier van de action gebruikt en de randen rafelig gemaakt met de paper distresser van Tim Holz daarna walnut stain distress inkt eroverheen gedabberd.

Maten heb ik niet want dit zijn gewoon stroken die over waren.Het hekje wat je ziet is van memorybox en bewerkt met embossings poeder copper.
De hondjes zijn van Amy design,de potten met boompjes van Marianne design.

De tekstbanner is van Joy en daaronder zit nog een kantje.
verder heb ik nog jute van de wibra gebruikt en touw.
Pareldruppels gemaakt met de viva perlenpen en stikstreepjes getekend met een zwarte fineliner.
Hieronder zie je de gebruikte materialen
Veel liefs Corrine

4 opmerkingen:

  1. Hoi Coriine wat een schitterende kaart en wat een superleuk detail met het kleine hondje. Prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart Corrine!
    Mooie bijpassende kleuren bij het plaatje! Mooie geheel!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart! Wat lief met dit ventje. Ja, hij gaat vast logeren. Zijn knuffel mag ook mee.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf stoer en leuke kaart, Corrine.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier