Volgers

zondag 15 februari 2015

Puppy labrador

Deze pup doet me denken aan de labrador van mijn vrienden die van hun heet Beau en is al een oudje van 12 jaar volgens mij.
Deze kaart bestaat uit design papier van Marianne design blokje shabby chique.
Tekst banner van Joy gestanst uit wit en gemat op bruin.
De stippen heb ik met distres walnut stain met een dutch doobadoo mal op het blauwe design papiertje gestempeld.
Het plaatje is van Gerda's Hobbyshop gemat op bruin toen met frantage bewerkt,daarna een rand bobbelkant eromheen geplakt,dan weer op bruin gemat.
Vervolgens de mal van Marianne design gestanst uit wit en met walnut stain bewerkt.
Hoekmalletjes van Joy uit bruin gestanst.
Wat steriele gaasjes achter de mal geplakt en een bruin touwtje in de hoek bevestigd met een strikje.
Nog wat streepjes gezet met een witte gelpen en een pareltje in de hoek.
Klaar is deze kleine labrador om te verhuizen naar een nieuw adresje via de post.

Hieronder zie je de gebruikte materialen
Veel liefs Corrine

5 opmerkingen:

  1. Hoi Corrine,
    wat heb je een prachtig kaartje gemaakt, lief plaatje,erg mooi het bolletjesband,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Corrine. Zo schattig met dat hondje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Corinne,

    Een schitterende kaart met een heel lief plaatje.
    Ik ben volger geworden bij jou.

    Groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh, dat hondje..., wat een scheetje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schatje, dat hondje.
    Het kaartje is ook onwijs leuk.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier