Volgers

zondag 23 november 2014

                                   Winter met koeien

Allereerst welkom nieuwe volgers leuk dat jullie mij willen volgen.
Vandaag heerlijk de tijd gehad om 3 kaarten te maken.We beginnen met de koeien kaart.
Een vierkante witte kaart van 13,5x13,5cm,een opleg bordeaux van 13x13 en een bruin opleg van 12,5x12,5cm.
De laatste heb ik geëmbost met swiss dots en een marianne design embossingsmal.
Daarna opgeschuurd zodat de bordeaux rode kleur erdoorheen komt.
Het koeienplaatje is gemat op bruin ribbel karton.Een strook ribbelkarton en daarop een strook gemat uit een blokje van studio light.Onderaan 2 gescheurde stroken met glitter papier wit.
De vogelhuisjes zijn gestanst uit het bruine/bordeaux karton wat je weer kunt schuren.
Vogeltjes en hekje van marianne design.
De ster rechts is van nellie snellen een folding die.
De wintermal van Joy is weer 2 kleuren uitgestanst en op elkaar geplakt zodanig dat je van de onderste een randje ziet.
Verder heb ik de kaart met sneeuw uit een flesje
De gebruikte materialen zie je op de laatste foto
lieve groetjes van mij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier